Raijks

Raijks heeft nooit veel gehad met Oorlog en veroveren

Raijks is altijd een neutraal kindom gebleven en zou ook nooit oorlog voeren

Toen ze werden aangevallen door Spaktha,Atla en Jakarta Gaf Raijks zich gewonnen

Raijks was in het bezit van Spaktha en ze deden wreed en ruw tegen de Inwoners van Raijks

Spaktha had er niks meer te zoeken en trok er weg

Raijks is erg bang voor alle kingdoms en blijft altijd Neutraal...

Zal Raijks hun wraak nemen op Spaktha...?